KELHUS KONČÍ !
Siki: Účet Kelhus se loučí. Běhěm svátku jsme neměli na travian čas a leden byl ve znamení toho, že na účtu spíš nikdo nebyl než byl a proto vám chceme poděkovat za fajn hru.
Kelhus plánuje svatbu. Pinec má prcka a já zkoušky.
Na tento server jsem se přidal k účtu Kelhus který jenom na zlatky a který začal docela pozdě. S Jirkou jsme se domluvili nakonec, že to zkusime naplno. Když jsme postavili 2. vesnici naší hlavní tak se k nám přidal Pinec. To jsme válčili s bláznem co měl hlavní mc15 hned vedle nás a každý den plnil vesnici zvěří. Taky v tom čase jsme se přidali k ally RR.
Ze začátku jsme měli cíl všichny tři jenom katovat, útočit a plenit. V ally RR to vypadalo jako anarchie. Śéf ally MYS.cZ, který mě žádal o rady (hráče co byl v ally 2. den) a neshody. Které byli za odchodem mnoha hráčů. Myšák byl kluk který si naložil na své ramena víc než dokázal unést a jeho taktika spíš byla popkařská aliance. Hodně lidem nevyhovovalo vedení myšáka, kterej neměl žádnou autority. Opustili ally hráči jako napr. Obludy, kteří založili pak PEVNOST.
Jednou mi nabídnul aby jsem vedl druhou ally (pozdější RRR) protože spojenci se rozpadají a několik se jich k nám přidá. Což jsem odmítl. Neměli jsme náladu na vedení. Do té doby jsme si čistili okolí a bavili se hrou. Tak to nakonec vzal Sací tym.
Zlom nastal právě s válkou FIRE. Kdy lidi ze staré party s kterou jsme byli na jiných serverech, že musíme pomoct ally a bylo to období kdy jste byli pod největší kanonádou.
To jsme v období kdy to začalo být zajímavé. MYS.CZ měl málo času na travian a dělal věci na vlastní pěst o kterých nikomu neříkal. Tajné spojká a další věci. Některé spojka napr. byli tak tajné, že jsem o nich ani nevěděl. Intrigy a sliby. Lhal a měnit strany ve vedení podle toho jak se mu chtělo. Celé vedení ho mělo po krk. Po jednom s konfliktů uprostřed války kdy jsem se dostal po párty domů jsem zjistil, že ve vedení není nikdo včetně Myšáka. Vedení bylo jednotné, že s Myšákem už dál nechce hrát. Proto jsem vyzval hráče MYS.CZ k odchodu s vedení nebo ať veme menší funkci. Nepřijal mojí nabídku.
Proto jsme se rozhodli s Pincem a Jirkou(spoluhráči na účtu) a taky s účtem Kapliksson, že už dál nechceme být pod vedením hráče MYS.CZ. A rozhodli jsme se opustit ally taky s lidma co s námi hráli na serverech předtím...tenekova a simanski a založit vlastní mini ally.
Dva dni před opuštěním ally jsme o tom informovali zbytek vedení s kterým jsme se nakonec domluvili, že se RRR odpojí a bude na hráčich kterou stranu si vyberou. Byli jsme připraveni na fiasko. No už jsme dál nechtěli aby bral slávu za naše zásluhy někdo kdo dělal rozbroje a tajně nabízel vyhození jednoho člena s vedení aby tam zůstal jinej. Proto jsme přejmenovali RRR na M.D. jako vzpomínku na ally v které jsme hráli na min. serverech.
Nastalo období kdy všechno fungovalo perfektně, hráči byli spokojení a pro mé to byli super bitvy proti FIRE. Tohle období kdy všechno fungovalo na 100% skončilo kdy začali vánoce. Já jsem odjel na dovolenou a o účet se staral jenom Jirka a zástup Kapliksson. Účet prakticky jenom přežíval až do teď kdy jsem pak jenom měnil obilí aby nechcípala armáda.
Běhěm vánoc se vedení začalo hádat a připojení FIRE 2 byla další s věcí která uškodila alianci. Sajs to všechno udělal bez vedomí vedení a hráčů ze dne na den. A hodně lidem přišlo jeho jednání podobné jako kdysi Myšákovo.
Postupem času se vedení hádalo o větší a větší hlouposti. Vedení opouštěli lidi a znovu se vraceli. Geniální off generál Pinec na travian už neměl čas co pocítil i náš účet. A já jsem se rozhodl opustit vedení taky.
2. off generál Gugacka po průserech co udělal čím nasral hodně lidí v ally. Po výměně názoru co jsem s ním měl většina offařu se mnou odmídlo dál se podílet na off akcích. V tom čase mi taky psal hráč Ulrich, že s Gugackou v ally nechce být a s dualem zváží jestli zůstanou v ally.
Gugačka ally i vedení opustil a o to bylo větší překvapení když za pár dnů ally opustil bez jasného vysvětlení. V tom čase jsem přestal hrát taky a nabídnul účtu kapliksson svoje boty a měl v plánu někde armu rozbít.
Hráč Ulrich zkatoval hl. vesnici účtu Sací tým a pak vzal art hráči Daniel Ukrutný. Ten pro mě s nepochopitelných důvodů kdy říkal, že s nima bude válčit se přidal na jejich stranu a začal útočit na ex-spoluhráče. Občanská válka z které mi je špatně když to vidím.
Nově vzniklá ally se přidala na stranu LaH a tímto ještě víc změnila celý vývoj serveru. Kdy je M.D., WS a Elite vs celý server. Zrada od hráčů co se jevili jako čestný válečníci a začali útočit na vlastní ex-spoluhráče bez příčity.
Tohle je pro mě poslední server. Jsem znechucenej z travianu. Podrazy, špehové, změny stran, tajné spojenectná a další a další věci.
Siki: Kačko, jinak to společné víno stále platí
Komentáře
Přehled komentářů
To, že jsme se v některých věcech neshodovali je pravda, taky jsem ti nabídnul místo ve vedení ali, ty jsi řekl, že vedení nechceš. Takže pak logicky by jsi měl dát na vedení stávající.
K te vsi asi takhle - ty vole blbá, ves se od spojenců bez domluvy prostě nebere, co na tom nechapeš? Gugacka ji sebral po smazani majitele od natarů.
Tvrdíš, že jsi o tom psal mě i gugačkovi, nenašel jsem žadnou komunikaci s tebou ani s tvým dualem na tohle téma, když jsem ti řekl, ať mi tu zprávu pošleš znovu tak jsi ji taky pochopitelně neměl.....
Co se týče točení armád a prorážení hlávek, tak naše armáda opravdu nezahálela, narozdil od vás jsme se nevymlouvali na vzdálenost cilů a že musíme farmit a točili ji nekolik dní v týdnu po sobě i mimo akce.
To že gugačka nechodil celou offkou je jeho blbost, on riskoval ne ty.....
Kdo se boji o armu je diskutabilní, když ty chodíš z 90% jen do předem vyšpehovaných vsí a ještě jen do vzdálenosti 6h katem :P
Podle mě jsi se akorát poďelal, když jsme se rozhodli zajet do LAH a proto hledáš výmluvy a nějaké rádoby ospravedlnění pro svůj útěk. Pohopitelně jsi opět velký hrdina, když můžes útočit na bývalé spoluhráče, které máš pár minut katem...
Re: ...nervozní Sajsík??? :D
(Daniel ukrutný, 31. 1. 2014 16:48)
Sajsi co to je....ty vole blbá? :D
Copak Ulrich tě dostal.Nervy pracovali? Chudinko....
Umíš jen urážet...?
Ty jsi točil na Fire rmu několikrát za týden?! :D Jeee to jsou mi novinky.....Takové bláboly :D Vždyt byla jedna akce,pak max dobrovolná,takže dvě týdně....:D Tak sem naházej reporty,kolik jsi toho vykatoval a Ulrichové taky nahážou....ty tlučhubo :D
Nedáš co?Protože by se jasně ukázalo....
A nikdo se nepodělal,na LAH bychom chodili dle plánů,ke všemu nevím co cpeš Ulrichům že nechtěli na LAH ,když ty sám jsi je na LAH nechtěl posílat!!!Jen na FIRE! Ano pamatuju si,jak jsi řekl na lah ti co je mají blízko,kdo fire tak na fire s tím že Ulrich na Fire!!! Takhle jsi to ty hrdino tvrdil :)
Popřeš to?To klidně den budu dohledávat a hodím to sem...
Tvoje zákulisní intriky,jak rozhádat Fire2 a Fire....taky pamatuju,mám taky dohledat?! Tak tu nemel že Ulrich to a nakonec nic a ty vše...Ty jsi jak z gumídků,ten STOUPA :D
Re: Re: ...nervozní Sajsík??? :D
(Sajs, 6. 2. 2014 11:23)
Kašlem na to, pomeřovat si tady bambule opravdu nepotřebuju :)
Náš účet ze sušení armády osočuješ neprávem, a jak jsem řekl, to že gugačka nepošle offku celou je jeho risk, ne tvůj. Náš účet jedinou akci nevynechal. Jediné kdy jsme si žádali o změnu cíle bylo, když jsme měli v plánu vedlejší ves a věrili jsme si na hlavní.
Pitbulíkova story a ukradené vsi je podle mě smyšlená, ani jeden z nás nenalezl jeho zprávu a Pitbulík ji nebyl schopný doložit. Je to jen zástěrný příběh pro to, proč se utéct schovat k silnějšímu bloku.
Utočení do LAH mi problém nedělalo, stačilo sledovat co se děje. A vzhledem k tomu, že jsi byl ve vedení, přítup k informacím jsi měl. Můžeš tedy chápat, že jsem otevření fronty s LAH chystal opravdu dlouho. A ano řekl jsem že část účtů bude pokračovat s útoky do Fire, ale toto privilegium, jak z toho děláš, jsem si nenárokoval a při akci proti LAH jsme si na cíle nestěžovali a vyslali.
Pár připomínek
(Minerva, 4. 2. 2014 7:42)
Myslím, že k tomu není co dodávat. Nádherně se zde ukazuje teorie pragmatismu, všichni vidí jen svůj pohled a všichni mají pravdu. Nicméně je potřeba se na to dívat ze širšího hlediska, kdy je potřeba obsáhnout všechny události, dohody a intriky, které ale nikdo dohromady nedá. Jak se říká - na každém šprochu pravdy trochu. Hráli jste a udělali jste rozhodnutí jaká jste udělali, ale teď, zpětně, se osočovat? Měli jste si to vyříkat rovnou.
Travian je hra na rok. Každý by s tím měl počítat a pokud nevydrží hrát až do konce, tak mi přijde celkem úsměvné říkat, že jste hráli naplno a šli do toho s tím, že to nedohrajete :) Že je lepší hrát půl serveru naplno než celý na půl plynu? Řekl bych, že když se běží maraton, tak také nikoho nezájímá člověk, co přepálí start, část trasy je první, ale nakonec nedoběhne...
Je každého věc, jak svou hru hraje, může k tomu mít spousty důvodů, ale dělat potom ze sebe něco lepšího a když to nevyjde, tak říct, že jsem to vlastně ani nechtěl dohrát? O tom ať si každý myslí své ;)
Druhá věc, co mi vadí, je tvá poznámka na konci - celý server proti pár aliancím. To jsou další silná slova. Nic ve zlém, ale opravdu na druhé straně stojí jen tyto tři aliance? Co jejich sestry? Co Kartel a PEVNOST? (když vezmu ty větší) A co další hromada menších aliancí, které se do konce serveru vůbec nezapojí, nebo se nakonec přidají na vaši stranu? A je opravdu tolik aliancí na druhé straně?
Ty to podáváš jako boj třech proti zbytku, ale nevidíš, že je to stále +- půl na půl!
S jedním takto zaujatým člověkem jsem už měl tu čest. Vyhráli, to jim neberu. Ale ten jeho přístup. Každého jen urážel a stejně jako ty tvrdil, že na to celé byla sama jen jejich aliance a zbytek serveru hrál proti nim. Přitom když se spočítali jen evidentní spojenci (oficiálně uzavřené spojka a don uvedené na hlavní stránce aliance), tak to bylo nějakých 7 jejich aliancí proti 9 dalších.
Neznám tě, netvrdím, že jsi stejný, ale tvůj příspěvek mi v mnohém jeho chvástání připomíná...
Re: Pár připomínek
(Sajs, 6. 2. 2014 10:37)
Díky, jsi jako Zimbardiho žena, máš pravdu tahle žabo-myší válka nemá smyl a byl potřeba někdo z venčí kdo na to dokázal poukázat.
Tímto žádám o ukončení osočování z nepravdivých prohřešků, sám přestanu rozdmýchávat další debaty.
Naše tempo bylo vysoké a myslím, že se dalo udržet, bohužel jsme nebyli tak jednotní jak to ze začátku vzniku MD vypadalo :(.
Náš účet měl být se začátkem s5 opravdu smazán, měli jsme pozvání od pár dobrých hráčů do aliance co to tam rozvíří, nakonec jsme si řekli, že to tady nenecháme.
Jinak co se týče rozdělení sil na mapě, nepoměr tady je, jak velký se ukáže časem a asi dost brzo.
Co se týče plánu, případné vítězství by byl jen bonus, nebyl to cíl, cílem měla být zábavná hra pro celý server, proto jsme se snažili sestavit politiku tak, aby nevzniknul mega blok, jak to poslední dobou na travu bývá. Nepodařilo se, a proto jsme začali spolupracovat s dalšími aliancemi. Pokusíme se hru ještě okořenit, ale už né v moji režii. Já se svým plánem kam vést MD selhal.
Koment 2
(Pinec - Kelhus, 29. 1. 2014 20:11)Jako dalsi cast uctu kelhus vam taky dekuju za hru. Co poslal siki byla svata pravda. Server jsme brali ciste jako zabavu, delat ciny bez premysleni nad nasledky. Myslim ze po nasich soukromych off akcich pred vanocema se v aliancich FIRE / FIREII chvilkama museli hraci obavat setmeni kvuli nasim nocnim najezdum a nikdo netusil kdo bude dalsi na rade pro obilnou smrt v hl vesnicce. Narodil se mi prcek a vsechen volny cas ktery jsem mel jsem obetoval pro nej misto pro imiginarni svet valek. Vsem dekuji a mejte se.. Pinec
vysvětlení
(Pitbullik - ULRICH, 22. 1. 2014 17:46)
Moc hezké čtení,klobouk dolů.Ale pokud mohu,rád bych k tomu tedy něco dodal.
To že jsme nesouhlasili s názory Gugačky a Sajse (saci tym) věděli naprosto všichni a nemohli se pak divit,když jsme odešli a my přišly na pěkný podraz.
To že mi jsme pro ally dělali první poslední,zjevně nikdo neviděl.Bouraly jsme hlavní vesnice protihráčů,nevybírali jsme si snadné cíle,co udělal GUGAČKA A SACI TYM???
Jako vedoucí ally měli jít příkladem a dělat naprosto stejné věci jako jsme dělali my.Když zjistím,že do útoku posílá jen půlku army,aby mohl přes noc ,co my máme jednotky na pochodu farmit,promiň,to naštve.
To že se bojí o armu,promiň taky to naštve,co je to tedy pak za hráče a kort takového rozměru,když vede ally?
Nejvíce nás také dostalo to,když jsme jim oběma tenkrát začátkem měsíce prosince psali,že máme zájem přebrat ves a zda s tou ally spolupracujeme.
Nedostali jsme žádné odpovědi a zjištění,které nás donutilo odejít bylo to,že gugačka si tu ves přebral v polovině měsíce.
Bohužel si měli jako vedoucí ally uvědomit,na koho ten podraz dělají,na hráče,kteří vždy stály po boku ally,dělali naprosto vše.
Takto vděk nevypadá a tak se tu teď nediv,že to dopadlo jak to dopadlo.
S pozdravem za náš účet Pitbullik. - ULRICH
koment
(Jirka-Kelhus, 22. 1. 2014 17:44)Naprosto souhlasím se Sikim od Vanoc na to radne nebyl cas a to je lepsi nez tu jednou za x dni neco kliknout odejit se cti na zacatku jsme si dali nejake cile a sli jsme do toho s tim ze to nejspis nedohrajem ale ze si to poradne uzijem coz se vyplnilo do Vanoc jsme radili krasne proto je na case odejit. Uzijte si zbytek hry a hlavne nezapominejte na to ze to je jen "HRA"
...
(Sajs, 23. 1. 2014 11:24)